27-Sep-2020, 05:45 PM
(27-Sep-2020, 05:08 PM)Lopopodium schreef: Even een hele kritische vraag: waarom gebeurt dit?
Ik op mijn beurt zou het TOTAAL niet waarderen als een of andere onbekende ineens een foto van mij gaat maken.
Zeker als ik recht van voren ineens wordt gefotografeerd, zie ik mijzelf wel in staat meteen om te keren en die persoon aan te spreken. En dringend doch vriendelijk vragen om die foto waar ik bij sta meteen weg te gooien. Indien ik op dat vlak daarentegen tegengesputter ga krijgen, ga ik mogelijk een hele nare kant van mij laten zien.
Daarin zal ik niet de enige zijn. Ik hoop dat je je realiseert in welke positie je je dochter mogelijk kan brengen, vooral afhankelijk van haar eigen reactie op een niet onredelijk verzoek de foto (gecontroleerd) weg te gooien.
Woeps, deze reactie zag ik niet aankomen.
Ik breng sowieso mijn dochters niet 'in een positie', want ik heb geen verzoek gedaan tot het fotograferen van ligfietsen. Mijn dochters weten echter heel goed dat ik maf ben van ligfietsen en ze vinden het leuk om mij te laten weten dat ze een vm hebben gezien. Ze zijn zeer goed op de hoogte van de privacy van mensen en zullen ook zeker niet ongevraagd een foto van voren maken waarop mensen herkenbaar in beeld zijn.
Ik vind jouw reactie op fotograferende mensen wel heftig. Wel begrijpelijk, maar toch heftig.
Mijn tip: koop nooit een roeifiets.
Ik ben in mijn Roeifietsleven al zo ongelooflijk vaak gefilmd en gefotografeerd. Automobilisten gaan gewoon langzaam naast mij rijden om mij te filmen. Dan trek ik gewoon mijn Buff over mijn neus en mond en roei lekker verder. Ik ga mensen daar niet op aanspreken. Ook als wij met LOL aan het fietsen zijn worden wij heel vaak gefilmd en gefotografeerd. Volgens mij mag dit ook op de openbare weg.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282