28-Nov-2020, 08:24 PM
Ik ken dat interview niet en ik kan met je meevoelen. Maar de fabrikant van de Stint heeft heel veel verwijten over zich heen gekregen. Over zijn product dat werd beschimpt van ondeugdelijk tot moordwapen. De sociale media is ook "moordend". Vrijheid van ongefundeerde meningsuiting. De meeste kranten schreven eind september 2018 ongefundeerde emotionele berichten over het ongeval in Oss. Walgelijk nep nieuws, waar niemand wat aan heeft.
De klanten van de Stint waren erg blij met het voertuig en zwaar teleurgesteld toen de minister een verbod op het gebruik instelde. Mede ingegeven door eerdere laksheid van haar ministerie op het toezicht van de "slappe" Nationale keuringseisen bijzondere bromfiets.
Verder lag de aanvang van het beginnend strafrechtelijk onderzoek reeds bij justitie en zijn producten voor onderzoek bij TNO, ILT. NFI, Inspectie SZW en Onderzoeksraad voor Veiligheid. Als zaken onder de rechter worden gebracht dan praat je niet over het ongeval. Ik denk op nadrukkelijk verzoek van zijn advocaat.
Heb nog nooit een excuus gelezen van de CEO's van grote automerken over een zwaar ongeval met dodelijk letsel waarbij hun product betrokken is.
De klanten van de Stint waren erg blij met het voertuig en zwaar teleurgesteld toen de minister een verbod op het gebruik instelde. Mede ingegeven door eerdere laksheid van haar ministerie op het toezicht van de "slappe" Nationale keuringseisen bijzondere bromfiets.
Verder lag de aanvang van het beginnend strafrechtelijk onderzoek reeds bij justitie en zijn producten voor onderzoek bij TNO, ILT. NFI, Inspectie SZW en Onderzoeksraad voor Veiligheid. Als zaken onder de rechter worden gebracht dan praat je niet over het ongeval. Ik denk op nadrukkelijk verzoek van zijn advocaat.
Heb nog nooit een excuus gelezen van de CEO's van grote automerken over een zwaar ongeval met dodelijk letsel waarbij hun product betrokken is.