23-Dec-2020, 09:57 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Dec-2020, 10:00 AM door Wim -de roetsende.)
Mijn oprechte excuses als ik mensen gekwetst heb.
Is nooit mijn bedoeling met mijn bijdragen.
Ik probeer vooral goed naar anderen te luisteren en dat ventileer ik dan soms op dit forum. Vooral als ik er zelf geen verstand van heb. De technische uitleg vind ik boeiend om te lezen, maar ik begrijp meer dan de helft niet. Als ik het zelf niet begrijp en ik kan het zelf niet verklaren, dan luister ik naar deskundigen. In deze vind ik dat vooral de bouwers van de vm-en zelf.
@Piet, jij redeneert vanuit je technische kennis en dat is uiteraard je goed recht en ook goed dat je dit doet. Ik voel echter erg weinig ruimte voor een andere mening.
@Piet, ikzou het betreuren als je stopt met lezen en het schrijven van bijdragen.
Dit forum heeft ook technische mensen nodig en niet alleen napraters zoals ik ;-)
Oeps, sorry. Is een andere Peter. Hij werkt bij InterCityBike.
Ik bedoelde uiteraard niet Peter de Rond.
Is nooit mijn bedoeling met mijn bijdragen.
Ik probeer vooral goed naar anderen te luisteren en dat ventileer ik dan soms op dit forum. Vooral als ik er zelf geen verstand van heb. De technische uitleg vind ik boeiend om te lezen, maar ik begrijp meer dan de helft niet. Als ik het zelf niet begrijp en ik kan het zelf niet verklaren, dan luister ik naar deskundigen. In deze vind ik dat vooral de bouwers van de vm-en zelf.
@Piet, jij redeneert vanuit je technische kennis en dat is uiteraard je goed recht en ook goed dat je dit doet. Ik voel echter erg weinig ruimte voor een andere mening.
@Piet, ikzou het betreuren als je stopt met lezen en het schrijven van bijdragen.
Dit forum heeft ook technische mensen nodig en niet alleen napraters zoals ik ;-)
(22-Dec-2020, 09:17 PM)Roepers schreef:(22-Dec-2020, 08:21 PM)Wim -de roetsende schreef: Dat is wat Daniël, Ymte, Peter, Allert, Theo en Eva zeggen, maar daar zijn sommigen het niet mee eens
Ik kreeg overigens de indruk dat Peter het niet eens is met Ymte, Allert en Theo. Die sommigen slaat dus op Peter. Piet vraagt om wat meer onderbouwing.
Oeps, sorry. Is een andere Peter. Hij werkt bij InterCityBike.
Ik bedoelde uiteraard niet Peter de Rond.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282