Dan voor de DF rijders onder ons toch nog een aanvulling op mijn eerdere info.
Citaat Intercitybike:
"Omdat kleine verschillen in de stanglengte groot effect op de sporing, hebben bevelen we aan, na deze aanpassingen altijd de sporing te controleren, de wielen moeten parallel staan met een tolerantie tot 2 mm uitspoor."
https://www.intercitybike.nl/nieuws/58-r...voor-de-df
Dus kleine verschillen in stanglengte, dus ook de spoorstang, groot effect.
Dus toch parallel met een tolerantie van maximaal 2 mm uitspoor. Dus parallel is beter. Voor een rustiger stuurgedrag. Er staan niet bij hoe die sporing moet worden gemeten. Jammer.
Citaat Intercitybike:
"Omdat kleine verschillen in de stanglengte groot effect op de sporing, hebben bevelen we aan, na deze aanpassingen altijd de sporing te controleren, de wielen moeten parallel staan met een tolerantie tot 2 mm uitspoor."
https://www.intercitybike.nl/nieuws/58-r...voor-de-df
Dus kleine verschillen in stanglengte, dus ook de spoorstang, groot effect.
Dus toch parallel met een tolerantie van maximaal 2 mm uitspoor. Dus parallel is beter. Voor een rustiger stuurgedrag. Er staan niet bij hoe die sporing moet worden gemeten. Jammer.