05-Jan-2021, 09:18 AM
Dag Marco,
Mee eens dat dit een andere situatie is. Wat ik mis in je verhaal is de redenen dat bewoners dit niet willen. Ik lees alleen veronderstellingen en kwaadsprekerij in reacties.
Heb je zicht op de redenen; en dan bedoel de redenen die ze zelf geven, niet de redenen die er om politieke of om journalistieke reden aan gegeven wordt. Kennelijk hebben deze mensen voor hen goede reden om zich in te spannen dit niet te willen.
Niels, redenerend, van der Wal
Mee eens dat dit een andere situatie is. Wat ik mis in je verhaal is de redenen dat bewoners dit niet willen. Ik lees alleen veronderstellingen en kwaadsprekerij in reacties.
Heb je zicht op de redenen; en dan bedoel de redenen die ze zelf geven, niet de redenen die er om politieke of om journalistieke reden aan gegeven wordt. Kennelijk hebben deze mensen voor hen goede reden om zich in te spannen dit niet te willen.
Niels, redenerend, van der Wal
(03-Jan-2021, 08:13 PM)Roepers schreef: @Niels: Situatie die jij omschrijft is totaal anders dan bij de bewuste fietspaden hier. Er wonen bijna geen mensen aan. De drukte is hier van een totaal andere orde. 1 van de grote voordelen van Groningen is de rust die hier nog is. Een drukke dag op de fietspaden hier is een rustige elders in het land.
@Lopopodium: Het fietspad lag er al, het is alleen verbreed zonder dat er grond gekocht of onteigend moest worden.
Groet,
Marco