30-Jan-2021, 03:54 PM
(07-Jan-2021, 05:51 PM)Lopopodium schreef: Dat zijn aardig wat fietskilometers.
Ikzelf kom tot 8684,4 kilometer met de ligfiets. De kilometers op mijn stadsfiets heb ik niet echt bijgehouden. Maar dat kan ook al snel 3000 kilometer zijn, denk ik.
(30-Jan-2021, 09:15 AM)Wim -de roetsende schreef:(30-Jan-2021, 07:11 AM)ZoefZoef schreef: Ik vannacht éindelijk de kettiglngbuisbeugel van mn challenge taifun heb vervangen en ik dat heerlijke gooi- en smijtfietsje weer eens in gebruik kan nemen zonder het risico dat de kettingbuis tussen de voorderailleur klem komt te zitten. Dat gebeurde net even te vaak sinds dat houdertje gebroken was.
Het moet niet gekker worden.
Je hebt een 209, ik ook.
Je hebt een Taifun, ik ook.
Je hebt een Quest, ik een DF
De Taifun is echt een heerlijke fiets en ik vind het nog steeds één van de mooiste ligfietsen.
Trouwens ook heel geschikt om langere afstanden (75/100km) mee te rijden.
En nog wat andere ligfietsen die voornamelijk stilstaan
Een m5 Chr waar ik in de 2 jaar dat ik m heb nog geen 20km heb gefietst, een titanium m5 451 die uit elkaar ligt. Een.. nouja, laat ik het zo zeggen: moet dr weer een paae gaan rijden. En deze taifun is daar eentje van die weer de weg op gaat. Prachtig ding, net als de jouwe zwart alleen net wat fraaier Heb die al een jaar of 7 denk ik en die gaat niet meer weg.