26-Mar-2021, 11:07 AM
Ik heb het artikel ook gelezen, en een paar nieuwe vaktermen gelezen die ik nog wel eens wil begrijpen. daarvoor zal ik het denk ik wel een paar keer moeten lezen. Ik denk dat PietV in zijn artikel alle opties en details heeft aangestipt. Ik zie ook wel een stukje invloed en een inkijkje in de technische achtergronden van velomobiel.nl. Dat zal niet in 5 minuutjes uitgebabbeld zijn. Ik ben blij dat hij de moeite heeft genomen om onderzoek te doen en het zo gedetailleerd te beschrijven.
De voorwiel ophanging van een velomobiel is niet eenvoudig, om alles uit te leggen moet het wel technisch worden.
Bij de Snoek veerpootjes zie ik overigens dat ze ook goed gekeken hebben naar die custom versies van de After Seven, die met de opengewerkte plaat waaraan alles vast zit.
Groeten, Jeroen
p.s. het is weer lekker weer om buiten even aan de fiets te knutselen dus ik ga m'n uitrol parcours maar weer eens opzoeken.
De voorwiel ophanging van een velomobiel is niet eenvoudig, om alles uit te leggen moet het wel technisch worden.
Bij de Snoek veerpootjes zie ik overigens dat ze ook goed gekeken hebben naar die custom versies van de After Seven, die met de opengewerkte plaat waaraan alles vast zit.
Groeten, Jeroen
p.s. het is weer lekker weer om buiten even aan de fiets te knutselen dus ik ga m'n uitrol parcours maar weer eens opzoeken.