17-Apr-2021, 07:37 PM
Vanmiddag, rond 1 uur, in Haarlem, over de Gedempte Oudegracht, een trike (Kettwiesel?) met een honden aanhanger.
Ik zat aan de andere kant van de weg, een stukje bij mijn Flevo bike vandaan en zag het te laat, niet kunnen groeten.
Later in het duin tussen Overveen en IJmuiden een andere trike (ik denk een van Raam) met een twee wieler als fiets partner. Daar wel tijdig kunnen groeten.
Het is heel wisselend wanneer de medeliggers ziet, de gele ligfiets heb ik in een week 3 keer gezien, de volgende week niet een keer.
Vandaag barste het van de fietsers maar vrijwel allemaal rechtop of voorover.
Ik zat aan de andere kant van de weg, een stukje bij mijn Flevo bike vandaan en zag het te laat, niet kunnen groeten.
Later in het duin tussen Overveen en IJmuiden een andere trike (ik denk een van Raam) met een twee wieler als fiets partner. Daar wel tijdig kunnen groeten.
Het is heel wisselend wanneer de medeliggers ziet, de gele ligfiets heb ik in een week 3 keer gezien, de volgende week niet een keer.
Vandaag barste het van de fietsers maar vrijwel allemaal rechtop of voorover.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)