Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hardhorende racefietsers
#30
(28-Apr-2021, 08:42 AM)gideon schreef: https://www.fietsersbond.nl/ons-werk/inf...ietspaden/

Mooi en duidelijk overzicht. Dankjewel. Ook erg goed leesbaar.

Er staat dus ook heel duidelijk in dat automobilisten niet mogen stoppen op een fietsstrook. Dus ook niet stoppen om te wachten op tegemoetkomend verkeer om rechts-/linksaf te slaan. Of om een pakketje af te leveren of om even te bellen of die in een vm rijdende gek te vertellen dat het ding levensgevaarlijk is (echt meegemaakt) of ........enz. enz.

En dan nog iets: Autobestuurders mogen de strook wel rijdend overschrijden, maar ze mogen fietsers daarbij niet hinderen.
Juist, dat bedoelde ik dus.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hardhorende racefietsers - door Arjen Hoogcarspel - 24-Apr-2021, 06:43 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door de Boer - 24-Apr-2021, 07:48 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Arjen Hoogcarspel - 24-Apr-2021, 08:05 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Hoekie - 24-Apr-2021, 08:04 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Hoekie - 24-Apr-2021, 08:15 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door ErikvanD - 24-Apr-2021, 08:29 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Hoekie - 24-Apr-2021, 08:44 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Arjen Hoogcarspel - 24-Apr-2021, 10:00 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Lopopodium - 25-Apr-2021, 12:49 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 07:13 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Niels van der Wal - 25-Apr-2021, 07:36 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Arjen Hoogcarspel - 25-Apr-2021, 07:53 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2021, 10:57 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Coen__ - 27-Apr-2021, 02:12 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Wim -de roetsende - 27-Apr-2021, 10:08 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Niels van der Wal - 25-Apr-2021, 09:02 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Jeroen S - 25-Apr-2021, 10:43 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Fietsbennie - 26-Apr-2021, 08:03 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Arjen Hoogcarspel - 26-Apr-2021, 07:53 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Roel van Dijk - 26-Apr-2021, 09:21 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door de Boer - 27-Apr-2021, 10:10 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 27-Apr-2021, 10:29 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Jeroen S - 27-Apr-2021, 11:46 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Wim -de roetsende - 27-Apr-2021, 01:20 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 27-Apr-2021, 02:17 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Wim -de roetsende - 27-Apr-2021, 06:43 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 27-Apr-2021, 08:34 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door gideon - 28-Apr-2021, 08:42 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Wim -de roetsende - 29-Apr-2021, 06:31 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 28-Apr-2021, 11:14 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 29-Apr-2021, 10:54 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Niels van der Wal - 29-Apr-2021, 02:13 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 29-Apr-2021, 02:41 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Niels van der Wal - 30-Apr-2021, 07:09 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Frutsel - 29-Apr-2021, 03:02 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 30-Apr-2021, 08:44 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Bacchus - 30-Apr-2021, 03:13 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Wim -de roetsende - 30-Apr-2021, 03:19 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Bacchus - 30-Apr-2021, 04:16 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Willeke_IGKT - 30-Apr-2021, 06:52 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Wim -de roetsende - 30-Apr-2021, 08:02 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 01-May-2021, 09:37 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Niels van der Wal - 01-May-2021, 12:05 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Wim -de roetsende - 01-May-2021, 12:50 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 01-May-2021, 04:13 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Jeroen S - 05-May-2021, 01:31 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Niels van der Wal - 05-May-2021, 09:00 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Lopopodium - 05-May-2021, 09:36 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 05-May-2021, 09:57 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Niels van der Wal - 06-May-2021, 08:00 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 06-May-2021, 08:25 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Niels van der Wal - 06-May-2021, 09:29 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Wim -de roetsende - 06-May-2021, 09:36 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 07-May-2021, 11:02 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Hoekie - 08-May-2021, 02:20 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Wim -de roetsende - 08-May-2021, 04:05 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door PietV* - 08-May-2021, 07:02 AM
RE: Hardhorende racefietsers - door Hoekie - 08-May-2021, 02:52 PM
RE: Hardhorende racefietsers - door Roepers - 08-May-2021, 08:44 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM