11-May-2021, 04:45 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-May-2021, 11:40 PM door Martin van Mourik.)
(11-May-2021, 02:36 PM)emgaron schreef:(11-May-2021, 12:08 PM)Hoekie schreef: Zal ik maar...ik heb na dit bericht ook weer gezocht en heb de 32-406 op voorraad gevonden.
Hier: Continental Contact Urban 20" Drahtreifen - bike-components
Dank je wel - daar waren ze de afgelopen weken met 6-8 weken levertijd aangegeven. Meteen besteld...
Ja, ik heb ook afgelopen zaterdag bij bike-components.de twee bijbesteld (een voor vervanging, een reserve). Handig is dat deze winkel in Aken zit, dus vlak over de grens en je er ook met ideal kunt betalen.
Ik vermoed dat ze recent een nieuwe partij binnengekregen hebben, want ik was deze winkel al eerder tegengekomen, maar een maand geleden ofzo toen ik op zoek was, was de enige winkel die ze leverbaar had bikester.nl, die zitten ergens in het Zuiden van Duitsland, en het duurde ongeveer een week voordat ik het spul binnen had, door betaling met internationale overschijving en grotere afstand pakketbezorging.
Een Nederlandse winkel die ze in het assortiment heeft staan is hollandbikeshop.com, maar die hebben hem nu op "helaas niet leverbaar" staan.
(10-May-2021, 06:53 AM)PietV* schreef: Het is te hopen dat het aluminium frame geen schade heeft opgelopen toen je al trappend de neuspijp uit het frame wrikte. Aluminium is veel minder vergevingsgezind dan staal. Er treedt bij wrikken veel eerder metaalmoeheid op en ook plotselinge breuk.Tsja, ik hoop maar dat het frame niet beschadigd is ... er is in ieder geval niets aan te zien. Maar dat zegt waarschijnlijk ook niet alles. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het nog okee is, en anders merken we het wel weer.
Ik weet niet meer van wie ik het heb, maar iemand vertelde mij dat de hurricane door de makers, of verkopers ofzo, als gooi & smijt-fietsjes gekwalificeerd werden. Ik denk dat ik die naam wel eer aan doe, ik ben er al aardig wat keren mee omgekukeld bij krappe bochten, en op mijn gat gegaan bij een noodstop enzo. Tot noch toe zonder kleerscheuren, wel met wat schrammen.
Ondertussen al weer twee rondjes van zo'n 40 km ermee gereden. De trappers staan nu wat te dichtbij, verder werkt het allemaal nog.
Ik zit te wachten of de vorige eigenaar de langere neuspijp die hij erbij had nog heeft. Hij zou ernaar kijken, daarna nog geen bericht gehad, hij zal wel belangrijker zaken aan het hoofd hebben, of geen zin om zijn schuur te doorzoeken.