06-Jul-2021, 11:41 AM
Dank allen. Ik had van Peter de Rond al de lijm-fohn-techniek meegekregen, maar ook zijn aanbrengsels zijn bij mij geen lang leven beschoren. Het kan nog zijn omdat het bovenop de "was was", maar ik dacht ook: als citroensap een goede lijmoplosser is, dan is zurig regenwater dat vast ook.
De uitlijning tot dusver heeft me op mijn vaste route +2.5km/u op het gemiddelde opgeleverd! Het verschil is tussen 26.6 (ja heus, ik reed vrij vaak exact dat getal) en nu 28.9 heen, 29.3 terug.
Dus eigenlijk rijd ik nu bijna 30 ipv bijna 25. Dus eigenlijk wel praktisch 5 km/u harder. Maar goed, mijn lieve vriendin is statistica dus ik mag niet extrapoleren tegen het bezoek. Maar misschien... als je nagaat dat ik pas eenmaal tussen de stoplichten weer onder de 30 duik...
Mijn streven is nog steeds 47 km in anderhalf uur, ook al hoef ik dat traject voorlopig niet meer te rijden, en moet je op de fiets flink meer omrijden omdat je niet op de a4 mag (flauw). Nu blijkt het gemiddelde een opmerkelijk star getal wanneer het aankomt op conditie alleen (niet dat ik die nu echt opbouw), dus ik hoop eigenlijk dat er nog wat meer af valt te stellen :-)
De uitlijning tot dusver heeft me op mijn vaste route +2.5km/u op het gemiddelde opgeleverd! Het verschil is tussen 26.6 (ja heus, ik reed vrij vaak exact dat getal) en nu 28.9 heen, 29.3 terug.
Dus eigenlijk rijd ik nu bijna 30 ipv bijna 25. Dus eigenlijk wel praktisch 5 km/u harder. Maar goed, mijn lieve vriendin is statistica dus ik mag niet extrapoleren tegen het bezoek. Maar misschien... als je nagaat dat ik pas eenmaal tussen de stoplichten weer onder de 30 duik...
Mijn streven is nog steeds 47 km in anderhalf uur, ook al hoef ik dat traject voorlopig niet meer te rijden, en moet je op de fiets flink meer omrijden omdat je niet op de a4 mag (flauw). Nu blijkt het gemiddelde een opmerkelijk star getal wanneer het aankomt op conditie alleen (niet dat ik die nu echt opbouw), dus ik hoop eigenlijk dat er nog wat meer af valt te stellen :-)