08-Sep-2021, 10:53 PM
(08-Sep-2021, 07:57 PM)Hoekie schreef: En vanmiddag op de terugweg kwam ik, naast nog een hoge ligger, Wim Harwig tegen in zijn rode Quest https://wimharwig.com/2018/03/18/recumbents-2/
Al met al een hele mooie 'Medeliggers onderweg' dag.
Leuk !
Ter vermaak : Ik heb zo'n 30 jaar mijn woon-werk Vlissingen-Thermphos gefietst waarvan 28 jaar met ligfietsen. Zomer en winter en altijd in ploegendienst (25 km.enkele reis). Sinds een dik jaar werk ik niet meer en zou je kunnen zeggen dat ik met pensioen ben ... Om m'n conditie toch een beetje op peil te houden heb ik me voorgenomen om toch regelmatig weer naar m'n oude werkplek te fietsen ... en wat denk je : dat bevalt goed !!! en wel omdat er in Vlissingen-Oost voornamelijk forensenfietsers fietsen en dus geen onvoorspelbare toeristen en slingerende jeugd.
Als het toeristenseizoen voorbij is zal ik wat meer naar de andere eilanden gaan, maar voorlopig is het lekker om op bekend terrein te fietsen zonder te hoeven nadenken welke weg ik het beste kan nemen.
En het lijkt alsof Quest 552 de weg vanzelf volgt ... ik luister meestal naar een podcast ... op de lange rechte zeeuwse fietspaden is dat goed te doen