20-Sep-2021, 10:05 AM
(19-Sep-2021, 08:19 PM)Roepers schreef: Mooi. Een stevig begin. Ik heb vandaag ook door het Hogeland liggend gefietst (richting Spijk, dat ligt wel op het Hogeland maar niet in de gemeente Hogeland. Maar niet alles wat in de gemeente Hogeland ligt is Hogeland en wat daarbuiten ligt kan ook Hogeland zijn). Ik kwam nog de wandelaars van de Tocht om de Noord tegen waardoor ik gedwongen werd links op de weg te fietsen omdat de wandelaars vinden dat links op de weg hun plek is. Jou ben ik helaas niet tegen gekomen. Misschien komt dat nog.
Groet,
Marco
Wij zitten meer in het Westen van het Hogeland, de oude Marne :-) Maar zou leuk zijn om elkaar eens te treffen natuurlijk. Vandaag ging ik naar de stad Groningen om te werken, dik 32km enkele reis. Streven was 25 km/u gemiddelde snelheid wanneer ik een beetje gewend ben, maar zat nu al op 25,75 km/u gemiddeld deur tot deur. Dus vandaag ben ik alweer blij! :-D
Geen andere liggers getroffen, wel menig scholier op e-bike gepasseerd ;-) En behoorlijk fris op werk aangekomen. Oversteken is nog wel iets onwennig, maar dat mag de eerste 100 km wel toch? En voorzichtig op de lange stukken voor het eerst vastgeklikt op de combi pedalen, dat is wel fijner. (pedalen heel losjes afgesteld zodat ik nog snel eruit kan bij onbalans)
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt