24-Sep-2021, 11:35 AM
(24-Sep-2021, 10:54 AM)ThijsR schreef: Meekleurende glazen vind ik ook nog wel een optie, al vindt mijn vrouw die dingen vooral voor viezerikken maar dan nog, een zonnebril dempt de boel wel maar houdt het niet tégen.
Ik heb een behoorlijk frame op mijn neus (zonnebril is wel hetzelfde montuur als mijn gewone bril) én mijn haar in een staart, wat bij elkaar een behoorlijke limitatie is in hoeveel ik kan spelen met de plaats van een petje. Maar misschien helpen die "echte" fietspetjes wel!
Ik draag soms wel een baseball pet, met mijn haar in een staart door het gat achterin. Dan blijft íe tenminste ook hangen als hij afwaait (Meestal heb ik mijn haar gewoon los)
Lang haar zorgt er in ieder geval voor dat mijn nek niet verbrandt, of dat ik last heb van de zon op mijn hoofd.
In een ver verleden een keer een overzetzonnebril gekocht, en die werkt ideaal. Ik heb ook meekleurende glazen, maar dat werkt eigenlijk alleen maar als je wandelt.
Wat medeliggers aangaat, die zie ik die maar zeer zelden, ondanks dat er in deze regio genoeg moeten zitten...