30-Sep-2021, 12:31 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Sep-2021, 12:33 PM door Frutsel.)
(30-Sep-2021, 10:47 AM)365cycle schreef:(29-Sep-2021, 01:22 AM)Frutsel schreef: Het droog zitten is wel een pluspunt nu we de winter tegemoet gaan.Als je van hard fietsen houdt, is droog zitten een illusie. Er is gelukkig een douche op mijn werk (scheelt thuis weer water ).
Mja, dat harde fietsen gaat eigenlijk vanzelf. Ik doe regelmatig een rondje met een maximumsnelheid om mezelf wat discipline aan te leren
Maar we hebben wel een douche op het werk, dus dat scheelt (moet ik alleen een badmuts scoren, anders zit ik de halve dag met nat haar... Dat is dan weer het nadeel van lang haar.
(30-Sep-2021, 10:47 AM)365cycle schreef:Een velomobiel trekt AANDACHT. Praat ook eens met de marketingafdeling, met een beetje mazzel rijd je gratis in een reclame-object. Milieubewust is hip!(29-Sep-2021, 01:22 AM)Frutsel schreef:De kosten van een velomobiel is wel een dingetje, maar met een beetje mazzel kan ik mijn baas wel porren voor een bijdrage.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Zeker het stuk in Amstelveen/Amsterdam trekt bekijks, Het stuk tussen van Boskoop tot Amstelveen was erg rustig
(30-Sep-2021, 10:47 AM)365cycle schreef:Het went, en met mijn leeftijd (nog geen 40) ook vrij snel. Ik heb er net ruim 50 km op zitten en voel het nu eigenlijk niet eens echt in m'n benen. De eerste rit na m'n vakantie strompelde ik de trap op(29-Sep-2021, 01:22 AM)Frutsel schreef:Ik ben wel blij dat ik opgehaald werd overigens, want ook nog een keer zo'n stuk terug rijden had ik niet getrokken.
Ik heb iets meer op de teller staan (iets boven de 50), maar ik weet uit ervaring dat het snel went inderdaad. Maar eens zien hoe ik het op kan bouwen tussen werk en regen door