10-Oct-2021, 12:50 PM
Vermoedelijk is het bij de Orca een gevolg van iets hogere krachten door een sterke lange berijder mogelijk in combinatie met schade als gevolg van warmte inwerking bij het lassen. Ook in Taiwan is het wel eens maandagmorgen.
In de GM zit erg veel zelf ontwikkelde of aangepaste techniek. Ik weet niet of je daar op de erg lange termijn nog onderdelen voor kan krijgen. De voorvork is niet standaard, het chrankstel, de achternaaf, de Rohloff die in het frame verwerkt is, is ook niet standaard.
Met een beetje onbenullig schroeven is schroefdraad in aluminium zo kapot. Ook zo iets simpels kan al een erg vervelend probleem veroorzaken.
Groeten, Jeroen
In de GM zit erg veel zelf ontwikkelde of aangepaste techniek. Ik weet niet of je daar op de erg lange termijn nog onderdelen voor kan krijgen. De voorvork is niet standaard, het chrankstel, de achternaaf, de Rohloff die in het frame verwerkt is, is ook niet standaard.
Met een beetje onbenullig schroeven is schroefdraad in aluminium zo kapot. Ook zo iets simpels kan al een erg vervelend probleem veroorzaken.
Groeten, Jeroen