19-Oct-2021, 04:14 PM
(19-Oct-2021, 01:48 PM)pflipp schreef: Yup, at the office now. Kap is overigens geel.Echt? Misschien reed je te hard...
(19-Oct-2021, 01:48 PM)pflipp schreef: Die van @emgaron vanochtend was voor mij echter een nieuwe. Rijd je er vaker mee, of is het je keus bij regen?
Ik rij er eigenlijk dagelijks mee, alleen bij echt mooit weer in de lente of zomer pak ik ook wel eens de open ligger naar werk - en idd, zoals Thijs al zegt, tot halverwege juli was ik met Mango #57 op pad, ook dagelijks.
(19-Oct-2021, 02:29 PM)365cycle schreef: ThijsR, emgaron, pflipp: Ook zo heerlijk genoten van de velomobiel vanochtend? Ik had op één stuk een pittig regenbuitje, langs de A44 waar file stond, ineengedoken bukfietsers inhalend...
Ja en nee... Ik heb m'n draai wat dat betreft in de Strada nog niet gevonden. Het Versatile-dakje is te laag gemonteerd voor mij, dus moet ik door de ruit kijken en zie niks bij regen. Bij de Mango zat'ie naar verhouding hoger en kon ik hem met een mini-vizier zo kombineren dat ik door de gleuf tussen vizier en dak kon kijken - dat werkte vrij goed. Ik heb ook nog een kap, maar hetzelfde probleem - of vizier dicht en ik zie niets door het water op het vizier (of de wazem aan de binnenkant) of vizier open en ik zie niets omdat m'n bril nat wordt. Bijkomend zit ik voor Versatile-dak en kap ook nog steeds te hoog - ik zal nog een keer aan het zitje moeten sleutelen, in de hoop dat ik hem toch nog wat lager krijg...
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75