Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duo velomobiel
#4
(21-Oct-2021, 02:52 PM)365cycle schreef: Jawel hoor >> https://www.velomobiel.nl/duoquest/

De eerste heeft voor zover ik weet geen E-assist. Denez bouwt ze in basis wel zo, maar denk dat dat een kwestie is van "ik wil geen E-assist" doorgeven.


Ik was op zoek naar de site van Denez Bodennec die op aanvraag DuoQuests bouwt. Die is er dus niet. De pagina waarnaar je verwijst is die over het prototype. Geen woord over de e-assist, leverbare kleuren en wachttijd.  Ik concludeer hier eigenlijk dat je voor de bestelling van de DuoQuest bij Velomobiel.nl moet zijn en dat zij dan dan weer overleggen met Bodennec. Vermoedelijk duurt het ook wel even voor er weer 1 gefabriceerd is.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Duo velomobiel - door 365cycle - 20-Oct-2021, 10:23 AM
RE: Duo velomobiel - door Roepers - 21-Oct-2021, 03:20 PM
RE: Duo velomobiel - door 365cycle - 21-Oct-2021, 03:23 PM
RE: Duo velomobiel - door Roepers - 21-Oct-2021, 03:25 PM
RE: Duo velomobiel - door 365cycle - 21-Oct-2021, 03:43 PM
RE: Duo velomobiel - door PietV* - 21-Oct-2021, 04:02 PM
RE: Duo velomobiel - door 365cycle - 21-Oct-2021, 04:10 PM
RE: Duo velomobiel - door Hardloper - 27-Aug-2023, 05:17 PM
RE: Duo velomobiel - door Arend-Jan - 24-Sep-2023, 08:34 AM
RE: Duo velomobiel - door ZoefZoef - 24-Sep-2023, 11:24 AM
RE: Duo velomobiel - door TimSch - 24-Sep-2023, 12:22 PM
RE: Duo velomobiel - door Arend-Jan - 24-Sep-2023, 12:52 PM
RE: Duo velomobiel - door Tom Fekkes - 24-Sep-2023, 01:21 PM
RE: Duo velomobiel - door Wim -de roetsende - 24-Sep-2023, 02:39 PM
RE: Duo velomobiel - door datakneder - 24-Sep-2023, 03:07 PM
RE: Duo velomobiel - door Dharm2004 - 24-Sep-2023, 05:46 PM
RE: Duo velomobiel - door Wim -de roetsende - 24-Sep-2023, 05:52 PM
RE: Duo velomobiel - door melle z - 24-Sep-2023, 05:56 PM
RE: Duo velomobiel - door Gideonaut - 24-Sep-2023, 06:02 PM
RE: Duo velomobiel - door Lopopodium - 24-Sep-2023, 06:32 PM
RE: Duo velomobiel - door Arend-Jan - 24-Sep-2023, 06:46 PM
RE: Duo velomobiel - door de Boer - 24-Sep-2023, 08:34 PM
RE: Duo velomobiel - door Jeroen S - 24-Sep-2023, 08:43 PM
RE: Duo velomobiel - door LigfietsWilsum - 24-Sep-2023, 08:55 PM
RE: Duo velomobiel - door Arend-Jan - 24-Sep-2023, 10:52 PM
RE: Duo velomobiel - door ZoefZoef - 25-Sep-2023, 12:22 AM
RE: Duo velomobiel - door Arend-Jan - 17-Jul-2024, 07:30 PM
RE: Duo velomobiel - door bucovaina - 17-Jul-2024, 07:55 PM
RE: Duo velomobiel - door Hardloper - 17-Jul-2024, 07:57 PM
RE: Duo velomobiel - door Arend-Jan - 17-Jul-2024, 08:04 PM
Duo velomobiel - door Roepers - 21-Oct-2021, 11:53 AM
RE: Duo velomobiel - door 365cycle - 21-Oct-2021, 02:52 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM