31-Oct-2021, 05:06 PM
Ik ben blij vandaag omdat ik eindelijk weer eens een goede wandeling gemaakt heb, heen en weer naar het zwembad, ongeveer 8 km in totaal.
Maar ook omdat ik vrijdag middag een heerlijk stukje gefietst had.
Van het werk naar het 'Hof van Kijkuit' in het duin bij Castricum.
Goed weer, genoeg wind maar geen last ervan. Genoeg zon om lekker in de buitenlucht te kunnen zitten.
Onderweg een paar keer een leuke reactie van dames, (boven de 65 jaar schat ik,) en zowel bij het parkeren als bij het instappen gepraat met een stel, (iets jonger dan die dames schat ik,) waarbij de vrouwen het meest geinterseerd en de mannen iemand kennen die ook een VM rijdt of heeft gereden.
En net na vertrek kwam ik een dikkop trike tegen waarvan de (mannelijke) berijder me toeriep: "Heerlijk hè, dat derde wiel". Ik kon nog net mijn zwaai handje in een duim omhoog veranderen.
Maar ook omdat ik vrijdag middag een heerlijk stukje gefietst had.
Van het werk naar het 'Hof van Kijkuit' in het duin bij Castricum.
Goed weer, genoeg wind maar geen last ervan. Genoeg zon om lekker in de buitenlucht te kunnen zitten.
Onderweg een paar keer een leuke reactie van dames, (boven de 65 jaar schat ik,) en zowel bij het parkeren als bij het instappen gepraat met een stel, (iets jonger dan die dames schat ik,) waarbij de vrouwen het meest geinterseerd en de mannen iemand kennen die ook een VM rijdt of heeft gereden.
En net na vertrek kwam ik een dikkop trike tegen waarvan de (mannelijke) berijder me toeriep: "Heerlijk hè, dat derde wiel". Ik kon nog net mijn zwaai handje in een duim omhoog veranderen.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)