28-Aug-2017, 03:13 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-Aug-2017, 03:14 PM door Lopopodium.)
Ook ik heb weer iets om blij mee te zijn. Na zaterdag al 171 kilometer naar mijn moedertje aan de andere kant van het land gefietst te hebben (met lichte westenwind mee), heb ik met slechts één rustdagje de weg andersom genomen (met lichte oostenwind mee, hoewel hier en daar voelde het ook wel anders). Terugroute was twee kilometer korter. Blij in ieder geval dat ik 340 kilometer in twee dagen (plus een paar uur) kan fietsen.
Was vandaag zo verstandig om erg vroeg te vertrekken, al om 6:30 toen het net aan licht was. Zo probeerde ik de overgrote deel van de zonintensiteit te mijden, en ook een beetje de warmte zodat ik genoeg zou hebben aan de drie liter water die ik altijd in mijn twee flessen bij me heb. Zaterdag moest ik de laatste 25 kilometer dorstig door zien te komen, toen ik midden op de dag de tocht maakte. Ook hier een verstandige keuze gemaakt die ik eigenlijk vaker zou moeten doen.
Was vandaag zo verstandig om erg vroeg te vertrekken, al om 6:30 toen het net aan licht was. Zo probeerde ik de overgrote deel van de zonintensiteit te mijden, en ook een beetje de warmte zodat ik genoeg zou hebben aan de drie liter water die ik altijd in mijn twee flessen bij me heb. Zaterdag moest ik de laatste 25 kilometer dorstig door zien te komen, toen ik midden op de dag de tocht maakte. Ook hier een verstandige keuze gemaakt die ik eigenlijk vaker zou moeten doen.