21-Jan-2022, 11:39 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-Jan-2022, 11:39 AM door 365cycle.)
Wat een slagveld vanochtend. Ik ben blij dat ik op de weg mag rijden, en heb dat dan ook overal waar het mag (+ een klein beetje meer) gedaan. Zoveel valpartijen gezien vanochtend, en ook de Milan wilde hier en daar wel een beetje schuiven, ondanks fors aangepaste snelheid. Opvallend vind ik dat die glij- en valpartijen alleen plaats vonden op (brom-)fietspaden. Alle wegen voor de auto's waar ik reed waren - ondanks dat ik een rustige route reed - perfect gestrooid.
Dat het brugdek op een recreatiefietspad dwars door de polder tussen Koudekerk a/d IJssel en Hoogmade niet gestrooid is snap ik, en daar was ik op voorbereid. Maar een 4 meter breed bromfietspad waar iedere dag honderden vertegenwoordigers van de toekomst van ons land overheen fietsen, onderweg naar school?
Nederland, ga je schamen.
Dat het brugdek op een recreatiefietspad dwars door de polder tussen Koudekerk a/d IJssel en Hoogmade niet gestrooid is snap ik, en daar was ik op voorbereid. Maar een 4 meter breed bromfietspad waar iedere dag honderden vertegenwoordigers van de toekomst van ons land overheen fietsen, onderweg naar school?
Nederland, ga je schamen.