22-Jan-2022, 02:40 PM
(21-Jan-2022, 10:41 PM)Lopopodium schreef: Ze kunnen natuurlijk niet alles tegelijk strooien. Denk dat fietspaden na de autowegen volgen, wat ik wel kan begrijpen.Dat ze niet alles tegelijk kunnen strooien begrijp ik ook, maar een bromfietspad dat direct langs een doorgaande weg ligt en een bekende schoolroute is hoort gewoon gestrooid te zijn. Ze zijn er letterlijk langs gereden.
Willeke heeft wellicht nog een punt, dat het niet voldoende ingereden wordt door fietsers/scooters alleen. Toch kwam ik ook over een voor automobilist doodlopend stukje dat gestrooid was; nog voordat ik bij het eerste huis was reed de Milan al echt prima, terwijl ik op het stukje fietspad dat daar op uitkomt nog last had van een zo nu en dan doorslaand achterwiel (is net na een krappe bocht, ik moet dan dus accelereren, ik schat minimaal zo'n 300W vermogen op het achterwiel). Met mijn ~130 kg totaalgewicht op drie wielen was op dat moment blijkbaar dus voldoende.
(21-Jan-2022, 10:41 PM)Lopopodium schreef: Op wat voor tijdstip was je daar?Dat kan ik nazoeken, en zie de humor van het tijdstip dan wel weer in. Ik was er om 9:11u
(21-Jan-2022, 10:41 PM)Lopopodium schreef: En bij de gemeente zijn er wellicht ook problemen om (genoeg) chauffeurs te regelen die niet in quarantaine moeten. De NS heeft daar ook last van bij hun personeel om genoeg mensen ingezet te krijgen.Dat zou goed kunnen, maar dan heb ik nog wel moeite met de prioriteiten.