22-Jan-2022, 03:10 PM
Eigenlijk gaat het over gisteren, maar de rit naar huis ging lekker. Had 's ochtends een leegloper en reed de laatste 15 km dus met vrij extreme rolweerstand, drempels en richels mijdend om de velg niet te beschadigen (had vrij veel bagage bij me en dus geen zin om alles uit te pakken om de band op te pompen). Op kantoor heb ik de binnenband (zo'n dunne Schwalbe) omgewisseld voor een Foss, een soort plastic biba die als het goed is nooit in één keer leeg is. Had er tot op heden niet zo'n hele positieve ervaringen mee, want als ze langzaam leeglopen is dat óók irritant, maar gisteren leek het alsof de Milan nét iets makkelijker hard ging. Misschien toch weer eens rondom op Foss zetten en kijken of het meetbaar wordt.
Twijfel overigens of ik alweer aan nieuwe voorbanden toe ben, ze lijken wat dun te worden want de laatste maand heb ik weer zo nu en dan eens een lekje.
Twijfel overigens of ik alweer aan nieuwe voorbanden toe ben, ze lijken wat dun te worden want de laatste maand heb ik weer zo nu en dan eens een lekje.