26-Jan-2022, 03:35 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Jan-2022, 04:16 PM door pietandringa.)
(26-Jan-2022, 01:54 PM)Frutsel schreef:(26-Jan-2022, 01:25 PM)pietandringa schreef: Mijn nieuwe Milan GT MK7080 in mijn berging staat. Gisteren uit Dronten gehaald
Ik zou verwachten dat je daar juist wel blij van wordt?
Hij staat onder het verkeerde kopje. Al dat beeldscherm werk, maakt dat ik zo nu en dan wat tureluurs raak ..
(26-Jan-2022, 02:18 PM)berth9999 schreef:(26-Jan-2022, 01:25 PM)pietandringa schreef: Mijn nieuwe Milan GT MK7080 in mijn berging staat. Gisteren uit Dronten gehaald
Gefeliciteerd!
Ik zie dat de fiets in mei was besteld. Was er een speciale reden dat je zo lang hebt moeten wachten? (Ik ben wel benieuwd want heb zelf ook een GT in bestelling staan.)
Is deze optie ook geleverd ?:
2.23 Front frame reinforcement Yes
De optie is namelijk verdwenen van het bestel formulier bij de GT.
Tja, besteld medio mei 2021, aflevering eind januari 2022. De reden is dat de hele productielijn voor de Milan MK7 serie is aangepast. Er moesten nieuwe mallen worden gemaakt e.d. en die van de SL waren eerder klaar dan die van de GT. Inmiddels is de levertijd een stuk korter, zoals je kan zien in de orderlijst.
De frame versteviging doen ze niet meer bij de GT, geen idee waarom niet. In mijn geval is het ook nergens voor nodig. Die Milan is super stijf en ik ben een typische souplesse fietsers. Verliezen in de aandrijving zijn minimaal, verliezen in de rolweerstand met koud weer des te meer