03-Feb-2022, 11:11 AM
(03-Feb-2022, 09:34 AM)pietandringa schreef: De Milan versnelt zeker goed door, maar van 35 naar 43 moet ik toch echt wel voor trappenHet versnellen op zich gaat niet zo snel, maar ik heb vaak dat de snelheid ongemerkt nog oploopt. De DF en QV trokken makkelijker op, maar moest ik veel meer "op tempo houden", trappen om geen vaart te verliezen.
(03-Feb-2022, 09:34 AM)pietandringa schreef: Met twee vulstukjes kijk ik net over de rand van het schuimdeksel, ik vermoed dat jij nog iets dieper in jouw SL zit Wim.Ik heb geen schuimdeksel, maar een nadeel van de GT met BM-kap is dat je voor het vizier snel te laag zit, maar voor het dak boven je snel te hoog waardoor je je hoofd stoot. Was met die hagelbui afgelopen dinsdag wel heel blij dat ik een dakje had
(03-Feb-2022, 09:34 AM)pietandringa schreef: En een onverwachte meevaller, ik heb nog geen drempel geraakt met de voetenbulten. Banden zijn Continental Contact Urban, 406-42 en 584-42, draaicirkel is net iets minder groot dan de Quest.Brede sloffen 584 achterwiel zou ik ook wel willen, maar weet niet of het past. Voorlopig heb ik nog wel genoeg 559 bandjes.