09-Feb-2022, 07:21 AM
Die platgeslepen steeksleutel ligt hier al jaren in de vm.
Omdat ik toch bij Intercitybike was, anders had ik het zelf gedaan, heeft Peter de 'wielopeningen' naar voren en naar achteren groter gemaakt met een dremel. Nu kan het wiel er gemakkelijker in en uit en hoeft niet eerst de band leeg gelaten te worden. Bij een Milan zitten voor en achter het wiel nog stukjes platte bodem. Daarboven kan zich dus heel eenvoudig heel veel zand verzamelen. Andere vm-en hebben dit niet. Ik was er echt verbaasd over. Is uiteraard aerodynamischer, want de wielgaten zijn dan kleiner, maar deze oplossing vond ik niet zo handig. Dus de dremel erin.
Omdat ik toch bij Intercitybike was, anders had ik het zelf gedaan, heeft Peter de 'wielopeningen' naar voren en naar achteren groter gemaakt met een dremel. Nu kan het wiel er gemakkelijker in en uit en hoeft niet eerst de band leeg gelaten te worden. Bij een Milan zitten voor en achter het wiel nog stukjes platte bodem. Daarboven kan zich dus heel eenvoudig heel veel zand verzamelen. Andere vm-en hebben dit niet. Ik was er echt verbaasd over. Is uiteraard aerodynamischer, want de wielgaten zijn dan kleiner, maar deze oplossing vond ik niet zo handig. Dus de dremel erin.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler