28-Feb-2022, 09:50 PM
(28-Feb-2022, 09:02 AM)Frutsel schreef: Ah, dan kan jij de vraag beantwoorden uit het andere draadje: Trapte jij je nou helemaal een slag in de rondte, of hielden de anderen rekening met jou (met name de velomobielen, de open trike zal ook wel hebben moeten aanpoten)
Ik kan niet spreken voor de open liggers maar ik had de indruk dat zij (allemaal) minder moeite hadden met het tempo dan ik, in de 3 x 20 Quest.
Ik reed meteen achter de voor rijder (voor het grootste deel van de route) en de open liggers waren achter mij.
Er was een stukje waar ik een gaatje liet vallen voor mij, omdat ik het gat achter mij wat groot vond. Maar over het algemeen leek het geen probleem.
Bij de soep stop ben ik niet uitgestapt maar rustig aan verder gereden. Ik had mijn portie gehad en een vriendin die een klein stukje verderop op mij stond te wachten. De route naar huis ging twee tandjes langzamer.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)