04-Mar-2022, 02:25 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-Mar-2022, 06:25 PM door Roepers.)
(28-Feb-2022, 10:37 PM)Wim -de roetsende schreef: Monte Carlo's? Bestaan die nog
Die had ik in 2002 onder de Mango.
Mijn Mini heeft Monte Carlo's, nog van de vorige eigena(a)r(es). Het lijkt er niet op dat zij/hij er veel mee gereden heeft. Ook de staat van de fiets was nog als bijna nieuw. Ik wil ze eigenlijk afrijden en dan er iets op laten zetten met antileklaag. Kijken of die ook leverbaar zijn in 16 inch.
De Record en de Demon 20/26 hebben allebei nu een Amigo puncture resistance band. Mijn fietsenmaker zei dat ze als beste uit de test kwamen en tot nog toe heb ik inderdaad geen klachten. Ook de slijtvastheid valt mij tot nog toe niet tegen. Ik had verwacht dat ik de Amigo op de Demon al voor het einde van het jaar kon vervangen, maar nee, nog meer dan voldoende profiel. Over Amigo's is hier nog niet geschreven. Ik weet niet of zo ook op het Duitse forum genegeerd worden.
Overigens heb ik op Marathon plus maar 1 keer lek gereden in 100.000 km. Heel anders dan wat Piet aangeeft. Lek rijden is een keuze zou ik haast zeggen, was het niet dat het mijn indruk is dat velomobielen sneller lek rijden. Misschien komt dat door de wielkasten.
Groet,
Marco