05-Mar-2022, 08:15 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Mar-2022, 08:35 PM door Hoekie.)
Met G-One's is het me gelukt binnen een paar kilometer lek te rijden. Was met kou en regen. In de zomer en droog was de lekbestendigheid redelijk.
Die winter ervaring was de druppel en zijn de gebruikte G-Ones de kliko ingegaan.
Met F-Lites heb ik zelf geen ervaring mee, maar op het Duitse forum lees ik dat dat linke dingen kunnen zijn van achteren bij een QuattroVelo. Zijn blijkbaar geen uitblinkers wat grip betreft. Voor van voren is dat minder van belang.
Kan je inderdaad niet. In het artikel van Roling Resistance Review vertellen ze dat je daar nota bene al niet van uit kan gaan tussen banden - met dezelfde - omtrek.
We're not sure if Continental also does this with the Contact Urban, but we suggest getting at least the 40 mm version (on test here) if you're buying it because of the wet grip performance.
De reviews geven wel een indicatie en dat is wat ik mee neem uit de reviews.
Die winter ervaring was de druppel en zijn de gebruikte G-Ones de kliko ingegaan.
Met F-Lites heb ik zelf geen ervaring mee, maar op het Duitse forum lees ik dat dat linke dingen kunnen zijn van achteren bij een QuattroVelo. Zijn blijkbaar geen uitblinkers wat grip betreft. Voor van voren is dat minder van belang.
(04-Mar-2022, 09:04 PM)365cycle schreef:(04-Mar-2022, 06:48 PM)Hoekie schreef: Meer over de CCUZiet er niet slecht uit, maar je kan er niet vanuit gaan dat een 20 inch band dezelfde compound heeft als een 26 of 28 inch band. B....
https://www.bicyclerollingresistance.com...tact-urban
Via: Continental Contact Urban in 406 | Seite 32 | Velomobil-Forum (velomobilforum.de)
Kan je inderdaad niet. In het artikel van Roling Resistance Review vertellen ze dat je daar nota bene al niet van uit kan gaan tussen banden - met dezelfde - omtrek.
We're not sure if Continental also does this with the Contact Urban, but we suggest getting at least the 40 mm version (on test here) if you're buying it because of the wet grip performance.
De reviews geven wel een indicatie en dat is wat ik mee neem uit de reviews.