30-Mar-2022, 01:21 PM
Vandaag bericht gekregen dat mijn autoschade volledig wordt vergoed. Ben in de Hyundai i10 van m'n zoon op 28 januari 2020 van de rijbaan geramd door de bestuurder van een BMW X5. In een leasebak. Mijn echtgenote heeft de gegevens met een getuige uitgewisseld en de politie medegedeeld dat ze door een boze bestuurder was gesneden en aangereden op de A4 onder Midden Delfland. Onder beschermd toezicht van de politie het schadeformulier ingevuld. Schade 2.400 euro en WA verzekerd via internet. De verzekeringmaatschappij doet niets voor mij als WA verzekerde en bij DAS kon ik op minimaal 800 euro kosten rekenen, wat zelfs op kon lopen naar 1200 euro.
Zelf de aansprakelijkheidsstelling ter hand genomen en de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij opgespoord. Die maatschappij heeft van mij alle info gekregen. Maar de tegenpartij heeft zijn maatschappij genegeerd. Opzetschade wordt niet vergoed. Vandaag het bericht gekregen dat het schadebedrag aan de i10 wordt overgemaakt. Alle schade en kosten worden nu civielrechtelijk verhaald op de tegenpartij. Ik schat minimaal 5.000 euro.
Zelf de aansprakelijkheidsstelling ter hand genomen en de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij opgespoord. Die maatschappij heeft van mij alle info gekregen. Maar de tegenpartij heeft zijn maatschappij genegeerd. Opzetschade wordt niet vergoed. Vandaag het bericht gekregen dat het schadebedrag aan de i10 wordt overgemaakt. Alle schade en kosten worden nu civielrechtelijk verhaald op de tegenpartij. Ik schat minimaal 5.000 euro.