05-Apr-2022, 09:52 PM
(05-Apr-2022, 09:32 PM)ThijsR schreef: - ik wil naar het kleine voorblad om de brug makkelijk te doen. Vanochtend nog proefgeschakeld, ging prima. Nu niet.
- ketting wilde er ab-so-luut niet op de makkelijke manier op en schoot elke keer klem tussen crank en trapas
- na op de zij leggen (en van alles door de VM heen vallen) netjes de boel erop gelegd
- 2 meter later schiet het alsnog weer volledig in de prut
- na poging 2 op de zij kon ik eindelijk verder, maar niet op het kleinste blad meer geprobeerd
Die ken ik. Je kunt het nog zo voorzichtig aanpakken maar zwarte handen krijg je toch.
En als je pech hebt komt het ook achter nog fout te zitten en dan kun je aan twee kanten aan de gang.
Ik hoop dat je de storing met een telefoontje hebt kunnen verhelpen, of er met de auto heen hebt kunnen gaan.
Voor de band heb ik een goede pomp in de fiets, een die je normaal voor thuis hebt. Liever wat meer gewicht, pompt wel goed. Ik kan hem thuis ook gebruiken.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)