07-Apr-2022, 10:50 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-Apr-2022, 10:51 PM door 365cycle.)
(07-Apr-2022, 06:54 PM)ThijsR schreef: Sjonge jonge, ik had dit echt niet met een open fiets willen doen! De zijwind en regen (hagel?) was op een gegeven moment zo hard dat ik even stil ben gaan staan, hoofd met pet op de rand van het schuimdeksel geleund tegen de wind in, en het geraas heb laten uitrazen.Ogen dicht en doortrappen
Ik had nog een afspraak. Geen pet, wel een balaclava en m'n bril, om mezelf nog een beetje te beschermen tegen de elementen. Volle wind tegen met regen/hagel maar niet gestopt. M'n huid is in tijden niet zo zacht geweest als vanavond
Verbaas me trouwens telkens over de stabiliteit van de Milan. Ik rijd door een paar hele open stukken weg, relatief dicht bij de kust. Het waaide HARD, maar ik heb niet één keer een wieltje gelicht of een moeilijk te controleren fiets gehad, terwijl ik op Strava toch wel wat opmerkingen van DF- en Quest-rijders zie die moeite hadden om de wielen alledrie aan de grond te houden, en de neus in de juiste richting. Snelheid wel beperkt tot ~45 km/h (waar dat überhaupt al kon trouwens, met wind recht en vol tegen kwam ik niet voorbij 35~40. Vermogen kon ik niet aflezen, beperkt zicht dus druk bezig met op de weg letten).