10-Apr-2022, 07:22 PM
(10-Apr-2022, 02:27 PM)Frutsel schreef: Ik toch niet zo wegrij op alles met twee wielen...
Een Flevobike gaat toch wat oefening kosten op een leeg parkeerterrein denk ik.
Blij dat je hier weer bevestigd dat de Flevobike, -trike en -racer wat betreft moeilijkheidsgraad van een andere orde zijn dan de overige ligfietsen. Op die andere rijden beginners vrij snel weg, sommigen moeten een paar minuten oefenen, maar een Flevobike etc. vraagt voor velen het nodige doorzettingsvermogen. Andersom geldt ook, lukt het niet op de Flevobike etc.. probeer dan het eens op een andere ligfiets.
Verder niets ten nadele van deze fietsen. Ik vind ze geniaal en ik kan mij voorstellen dat je heel blij en trots bent dat je erop kan rijden. Ik sprak iemand die lang heeft geforenst op een Flevotrike, maar hem heeft verkocht. Ik vroeg hem waarom. Hij antwoordde dat er teveel specifieke onderdelen aanzaten. Ik begrijp het toch niet helemaal. Als je er op kan rijden dan moet je die vaardigheid bijhouden lijkt mij.
En wat Willeke schrijft over diefstal, dat je er niet op kunt rijden wil niet zeggen dat je er niet mee vandoor kan gaan.
Groet,
Marco