11-Apr-2022, 10:10 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-Apr-2022, 10:15 PM door martinus.)
Hallo Bas,
dank je voor 't meedenken en je maakt meteen de goede opmerking: 'Dan kun je dit met simpel laswerk oplossen' ,dat is eigenlijk mijn vraag,waar begint 't en waar eindigt het?
Hier in het heuvelland kan het af en toe redelijk steil zijn,heeft dan een eenvoudige Weinmann knijprem dezelfde remkracht als de nu gebruikte Magura HS 11/33 ?
Knijprem is zoals je al aangaf eenvoudig te realiseren,de Magura's vragen om een goede gelaste verbinding,valt dat onder 'simpel laswerk'?
Met de Optima Eagle ben ik al menige steile heuvel naar beneden gevlogen en was blij met de hydraulische remmen voor en achter!
Dat word dus testen!
dank je voor 't meedenken en je maakt meteen de goede opmerking: 'Dan kun je dit met simpel laswerk oplossen' ,dat is eigenlijk mijn vraag,waar begint 't en waar eindigt het?
Hier in het heuvelland kan het af en toe redelijk steil zijn,heeft dan een eenvoudige Weinmann knijprem dezelfde remkracht als de nu gebruikte Magura HS 11/33 ?
Knijprem is zoals je al aangaf eenvoudig te realiseren,de Magura's vragen om een goede gelaste verbinding,valt dat onder 'simpel laswerk'?
Met de Optima Eagle ben ik al menige steile heuvel naar beneden gevlogen en was blij met de hydraulische remmen voor en achter!
Dat word dus testen!