15-Apr-2022, 12:25 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Apr-2022, 12:36 PM door 365cycle.)
(15-Apr-2022, 11:55 AM)Wim -de roetsende schreef: --> Niet Roepers plagen, anders moet jij de Mod wordenHahaha ik kijk wel uit
Overigens had ik vanochtend fikse tegenwind. Mentaal, welteverstaan. Werd wakker, keek even op LinkedIn, zag hoe mijn volgers wél reageren op mijn vakinhoudelijke posts, maar eigenlijk niemand behalve de "usual suspects" ook maar iets doet met het overduidelijke parallel tussen de film Don't Look Up en een recent interview op TV.
Ik werd in de buurt van Schiphol waarschijnlijk voor gek verklaard (een automobilist kwam naast me rijden en wees op z'n voorhoofd, die erachter haalde me toeterend in - ik reed 45 km/h op een fietssuggestiestrook) terwijl ik gewoon onderweg was naar m'n werk. Ik keek omhoog, en zag een Boeing 737 fel klimmend een dikke grijze wolk trekken. Vermoedelijk bijna of helemaal leeg, zo vlot als dat ging. Ik vroeg me af: Wie is er nou raar?
Het zal mijn tijd wel duren, tegen de tijd dat het écht mis gaat voor ons zoogdieren ben ik vermoedelijk oud genoeg om de pijp uit te gaan. Maar de zorgen voor de toekomst van m'n uk worden op deze manier niet kleiner, zeker als het gaat om of het voor hem nog mogelijk/nuttig is om zich voort te planten.
Ik wil iets doen dat meer bijdraagt dan de dingen die ik nu doe, maar ben niet gemaakt voor activisme. Het is mijn rol niet. Ik kan niet met de negativiteit omgaan die daarmee gepaard gaat.
Het duurde even voor de zon en de vogels grip op me kregen vanochtend. En wat ik dan ga doen? Ik ben er nog niet uit.