09-Oct-2017, 10:36 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Oct-2017, 10:45 PM door Wim -de roetsende.)
(09-Oct-2017, 10:09 PM)PietV* schreef: Marc,
Ik heb nog nooit op een Thys gereden.
Piet.
Misschien zou je dat nou toch eens moeten gaan doen Piet. Je bent nu wel heel veel aan het 'babbelen' in een Babbelhoek over een fiets waar je nog nooit op gereden hebt.
Je krijgt de tip om eens goed te kijken naar de slag van ervaren roeifietsers. Zelfs Derk Thijs maakt een volledige slag, ik heb mij er namelijk zelfs over verbaasd dat hij echt met een flinke klap 'doorslaat'. Hij is ongelooflijk vaak Europees kampioen geworden en hij heeft notabene deze fiets bedacht en ontwikkeld.
Ik ben met deze Babbelhoek gestart om met Roeifietsers en met mensen die echt in roeifietsen geïnteresseerd zijn te 'babbelen'. Daar komt op deze manier niet meer zoveel van terecht, want het gaat nu meer en vaker over gewoon roeien, kanovaren, over wel/niet volledig strekken en over wie er wel/niet gelijk heeft. Dit vind ik erg jammer.
Als je iets nog nooit gedaan hebt of je hebt er (nog) geen ervaring mee, dan is het altijd verstandiger om vragen te stellen i.p.v. iets te stellen.
Mijn verzoek is of het nu weer on-topic mag. Namelijk babbelen over Roeifietsen.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler