01-Jul-2022, 05:56 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Jul-2022, 06:06 PM door Bart Verbeek.)
volgens mijn diëtist weer voldoende hersteld ben zodat ik weer vegan kan eten.
Dat is wel uitkijken geblazen. Door "gewoon proberen" heb je voor je het weet een velomobiel gekocht. Mijn omgeving moedigt mij ook aan met kreten als "o jee, wat eng" en "dat je dat durft".
Uit mijn jeugd herinner ik mij nog hele lange fietstochten samen met mijn broer. 9 kilometer van Amsterdam naar Lijnden en terug. Ik krijg nog zadelpijn als ik er aan terugdenk. En een lamme rechterarm, want mijn fiets wilde altijd naar rechts. Ik ben benieuwd hoe een velomobiel mijn grenzen gaat verleggen.
(01-Jul-2022, 12:59 PM)365cycle schreef: Ik voel me wel thuis bij dat rare volkje dat jullie (ik dus ook) zijn
PS: Dankzij die "gewoon proberen" en "niets is te gek"-mentaliteit heb ik m'n eigen grenzen ook gigantisch verlegd. Vroeger vond ik 200 km fietsen echt een enorme prestatie, ik had niet verwacht dat ik dat na m'n jongvolwassen jaren (begin 20) nog ooit zou doen;
Dat is wel uitkijken geblazen. Door "gewoon proberen" heb je voor je het weet een velomobiel gekocht. Mijn omgeving moedigt mij ook aan met kreten als "o jee, wat eng" en "dat je dat durft".
Uit mijn jeugd herinner ik mij nog hele lange fietstochten samen met mijn broer. 9 kilometer van Amsterdam naar Lijnden en terug. Ik krijg nog zadelpijn als ik er aan terugdenk. En een lamme rechterarm, want mijn fiets wilde altijd naar rechts. Ik ben benieuwd hoe een velomobiel mijn grenzen gaat verleggen.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan