21-Jul-2022, 07:50 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-Jul-2022, 07:59 AM door Wim -de roetsende.)
(20-Jul-2022, 11:26 PM)ZoefZoef schreef: ..omdat ik mn quest verkocht heb.
Betekent dat er wellicht op een later moment een strada of ander modelletje teruggekocht kan worden
Wel tegelijkertijd ook gemengde gevoelens erbij.
Dat heb jij dus vaker
Ook bij de verkoop van je 209.
Citaat:Volgens mij zal de gewone DF beter bij me passen. Ik heb geen schoenmaat 50 en zit ook niet tegen de 2m aan
Ik ben 1.77m met schoenmaat 44 en paste net in de gewone DF. Maar het heeft ook echt met je lichaamsverhoudingen te maken, want er zijn ook mensen van 1.80m die erin passen.
In de MilanSL pas ik ook net, terwijl er kerels van bijna 1.90m in fietsen. Ik begrijp daar werkelijk niets van. Ik zit bijna klem met mijn schouders, ik raak bijna met mijn hakken de bodem, ik raak bijna de bovenkant van de body, enz.
Als ik mijn hakken naar beneden druk, dan raak ik de bodem, trek ik mijn hakken op, dan raak ik de body. Dus hoe die grote kerels erin passen is mij een raadsel.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler