22-Jul-2022, 10:53 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-Jul-2022, 11:02 PM door ZoefZoef.)
(22-Jul-2022, 07:08 PM)Willeke_IGKT schreef:(22-Jul-2022, 07:04 PM)ZoefZoef schreef: Mn thys222 revolver weer km's gaat maken. Als ie straks 'thuuis' is, heeft ie er al dik 2000km opzitten, maar die zijn niet afgelegd op zn eigen wielen maar in auto's. Op eigen wielen heeft ie er wel 10 afgelegd ofzo :/
En gaat deze fiets kilometers maken met jou of met iemand anders?
Met een vervelende Duitser die iets teveel wilde onderhandelen maar ach, de verkoopprijs was netjes genoeg en ik had gezeik om die fiets dus okee, vooruit dan maar.
Deze 222 revolver heb ik zelf uit Duitsland laten overkomen kort nadat ik mn Thys 209 verkocht had. Het was de tijd dat ik niet al teveel roeide en ik uitzicht had op een andere Thys 209 zonder schade. Die kon ik overnemen voor een x-bedrag. Ondertussen kon ik ook deze 222 overnemen voor een erg nette prijs. De thys209 ging niet door, maar ik heb mijne wel verkocht omdat ik er een heel nette prjjs voor kon krijgen.
Zodoende had ik dus een Thys 222, maar geen thys209 meer. De 222 zou een tijdelijke worden, tot ik weer een thys209 zou kunnen kopen. Dat laatste is geluk en sinds half februari heb ik weer een thys209 waar ik tot nu 2200km heb geroeid.
Met de 222 revolver heb ik niets gedaan, behalve de woningbouw vereniging geïrriteerd en wel op zo'n manier da teen medewerker een dag thuis heeft gezeten en er nu een proces tegen mij loopt om me mn huis uit te zetten Wintermaanden en een frozen shoulder waren de hoofdreden dat ie ook bij mij niet gebruikt is.
En zo had ik dus een tijdje twee maagdelijke rowingbike in bezit. De thys 222 had 10km gereden, de thys209 slechts 37km.
De fiets is door Derk geleverd aan een Duitser als eerste eigenaar. Daarna is ie na 13 jaar en 0km verkast naar een andere Duitser, waarna ie van 900km verderop naar mij verhuisde en nu gaat ie wederom naar Duitsland. Hamburg dit keer.
De thys209 mag best verkocht worden, maar dan moet je wel een hele flinke zak geld meenemen. Dat was de duurste fiets die ik ooit gekocht met als doel deze nog jaren te houden. Per saldo zal ie me nauwelijks wat kosten. Kan Wim beamen: de afschrijving zal verwaasloosbaar zijn nu Derk gestopt is.