23-Jul-2022, 06:51 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Jul-2022, 02:45 PM door Willeke_IGKT.)
Ik heb vandaag weer een Piet ontmoet, deze rijdt in een tamelijk bijzondere Mango.
We waren allebei mee met De Waterlandse Liggers.
Twee open tadpole trikes, een Roets, de andere 7 in verschillende VM's.
Het rondje was van vlak bij de Zaanse Schans tot aan de vuurtoren van Marken en via een andere route weer terug.
Ik was een grote meid dit keer, van huis naar het verzamel/vertrekpunt is 20 km, de route 70.
Er stond inderdaad 112 km op de teller dat ik weer thuis was.
Bedankt heren en Miriam het was weer gezellig.
Voor iedereen die niet in de Whatsapp groep van De Waterlandse Liggers zit, er staat een verslag op deze site. Je kunt er ookl verhalen over de afgelopen maanden vinden en links naar somige videos.
We waren allebei mee met De Waterlandse Liggers.
Twee open tadpole trikes, een Roets, de andere 7 in verschillende VM's.
Het rondje was van vlak bij de Zaanse Schans tot aan de vuurtoren van Marken en via een andere route weer terug.
Ik was een grote meid dit keer, van huis naar het verzamel/vertrekpunt is 20 km, de route 70.
Er stond inderdaad 112 km op de teller dat ik weer thuis was.
Bedankt heren en Miriam het was weer gezellig.
Voor iedereen die niet in de Whatsapp groep van De Waterlandse Liggers zit, er staat een verslag op deze site. Je kunt er ookl verhalen over de afgelopen maanden vinden en links naar somige videos.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)