Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Onderstuur Optima Rider
#8
Aha, Kavelingen, da's een kilometer of 10-15 bij mij vandaan, en op mijn tocht naar Bourtange ben ik daar langs gekomen.
Ik zie hier ook weinig liggers, maar woon niet aan een hoofdstraat, dus veel zal me ontgaan.
Ik was het niet, de betrikete dame in Vledderveen. Doh 
Gek hè, dat die saaie "monden" zo'n barrière zijn. Ik weet een andere trouwe forumauteur die er ook helemaal niet van houdt  Big Grin
Vanochtend door t lofar gebied gekomen, en een stuk Valthermond. Met dit weer valt het mee, is het overal eigenlijk wel mooi. Het voordeel van de saaie monden is dat de fietspaden meest goed zijn, en ik niet zo op het verkeer hoef te letten. En ik kijk onderweg naar bijv het sier-metselwerk in de gevels van huizen. Dan is daar genoeg moois te zien.  Smile
Mijn "vaste" route was westelijk, nu ik sinds maart een trike heb ga ik ook hele einden (voor mijn doen dan hè, met respect voor de kilometervreters alhier) naar t noorden en zuiden.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Fietsbennie


Berichten in dit topic
Onderstuur Optima Rider - door Westerwolder - 09-Aug-2022, 10:59 AM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Wim -de roetsende - 09-Aug-2022, 10:12 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Westerwolder - 10-Aug-2022, 10:50 AM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Lig-hen - 10-Aug-2022, 08:18 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Westerwolder - 10-Aug-2022, 09:15 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Lig-hen - 11-Aug-2022, 07:54 AM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Westerwolder - 11-Aug-2022, 10:26 AM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Lig-hen - 11-Aug-2022, 12:10 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Jeroen S - 11-Aug-2022, 08:10 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Westerwolder - 11-Aug-2022, 09:02 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Westerwolder - 12-Aug-2022, 03:23 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Jeroen S - 12-Aug-2022, 10:21 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Westerwolder - 12-Aug-2022, 10:42 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door sjefke - 12-Aug-2022, 11:43 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door hanz daniel - 15-Sep-2022, 06:30 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Westerwolder - 21-Sep-2022, 08:30 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Bastiaan - 22-Sep-2022, 01:54 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Wim -de roetsende - 22-Sep-2022, 10:30 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door Bastiaan - 25-Sep-2022, 08:03 PM
RE: Onderstuur Optima Rider - door knottervinkel - 23-Feb-2023, 10:50 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM