23-Aug-2022, 09:24 PM
Het was dan ook een erg leuk fietsje. Goede componenten erop, strak ontwerp. Eigenlijk een te klein zitje, licht slaghe in voorwiel en wat andere kleine dingetjes en vooral gezeik met verhuurder. Plus dat ik ds thys209 als daily ga gebruiken
Maar.. ik gebruikte 'm weinig en het ding had wat liefde nodig.
Te zijner tijd koop ik vqst wel weer een m5 titanium terug.
Heb nog 2 M5 titaniums die ik nu maar eens een keer weer in orde moet gaan maken. Maar het frame van deze wad fraaier dan de andete.
Ik vermaak me ook wél en financieel ben ik er niet op achteruit gegaan dus dat scheelt. Als er weer een M5 titanium 461 te koop komy kan ik er sltijd weer eentje terugkopen.
Jammet is het wel, wabt was toch een van mn favoroeten. Ik stap weer een tijdje over op de taifun die ik al een jsar of 8 heb.
Maar.. ik gebruikte 'm weinig en het ding had wat liefde nodig.
Te zijner tijd koop ik vqst wel weer een m5 titanium terug.
Heb nog 2 M5 titaniums die ik nu maar eens een keer weer in orde moet gaan maken. Maar het frame van deze wad fraaier dan de andete.
Ik vermaak me ook wél en financieel ben ik er niet op achteruit gegaan dus dat scheelt. Als er weer een M5 titanium 461 te koop komy kan ik er sltijd weer eentje terugkopen.
Jammet is het wel, wabt was toch een van mn favoroeten. Ik stap weer een tijdje over op de taifun die ik al een jsar of 8 heb.