26-Aug-2022, 08:47 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Aug-2022, 09:32 AM door Bob Hagendijk.)
Situatie slecht ingeschat. De fiets voelde heel stabiel en het was een bochtje dat niet veel voorstelde. Zonder tas was er niet veel aan de hand geweest verwacht ik. De bocht zelf kwam ik prima door, de problemen kwamen pas bij het uitkomen ervan, ik kon ook prima zonder problemen aan mijn kant van de weg blijven.
(25-Aug-2022, 11:05 PM)Fietsbennie schreef: Die weg is mij vaak te druk en gevaarlijk omdat automobilisten vaak meer naar de natuur omheen kijken ipv weg zelf. Vanaf Nijverdal doe ik meestal Bonteweg langs de camping. Je hebt dan meerdere fietspaden richting Holten. Begraafplaats daar van de Joden is ook indrukwekkend daar.Het was afgelopen dinsdag rond half drie, er was weinig verkeer gelukkig. Toen ik nog een klassieke auto had reed ik er vaak en kon het inderdaad erg druk zijn. Ik fiets er normaal nooit dus ken de fietspaden er niet. Dit was mooi recht toe recht aan om te kijken of ik de berg op kwam.