10-Sep-2022, 01:15 AM
(10-Sep-2022, 12:06 AM)Frutsel schreef: Heb je ook naar andere membranen gekeken dan alleen Gore-tex? Die zijn vaak goedkoper (en met een beetje mazzel minder slecht voor het milieu dan Gore-tex).
Door de houding op een trike/ligfiets heb je al snel problemen met de ritsen, je zou eigenlijk iets zonder rits van onder tot boven willen hebben.
Ik heb al eens eerder een paar dagen besteed aan het zoeken naar iets zonder rits aan de voorkant. Maar dat is iets voor schriele mannetjes met een geringe borstomvang. Alleen die worden geacht in de regen te bewegen. Nu ik 31 kilo lichter ben is het nog steeds lastig iets te vinden in mijn maat. Maar inmiddels ben ik er uit. Ik heb iets besteld bij Amazon.
De opdrachtgevers van de websitebouwers zijn gewoon totaal geschift als het gaat om het aanbieden van relevante selectiecriteria. Dat maakt het selecteren op relevante criteria tot een drama. Wat heb je eraan als je bij een stekkerdoos wel kunt selecteren op het gewicht maar niet op het aantal stekkers of hun geaardheid, om maar een voorbeeld te noemen. En dan heb ik het niet over mannetjes- of vrouwtjesstekkers.
Enfin, ik ben nu alweer drie uur bezig met het zoeken naar een paar waterdichte handschoenen.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan