24-Sep-2022, 09:56 PM
Ik ondanks het grijze weer toch een lekker ritje heb gemaakt met de houten Velomobiel. Ik werd iets te avontuurlijk in het Duitse Reichswald. De Genneperstrasse en dan de Kartenspielerweg ging nog wel, maar dat halfverharde zijpaadje had ik beter niet kunnen doen. Van een vrachtwagen brede met gravel verharde weg werd het steeds smaller. Op een gegeven moment had liep het dood op een hek, daarachter is het dan weer Nederland. Iets links en dan verderop weer links, terug, dat werd nog smaller. De braamstruiken gingen over de Velomobiel heen en krasten er links en rechts langs. Uiteindelijk de Kartenspielerweg weer gevonden. De paden in het Reichswald zijn deels gemaakt zodat er ook houttrucks door het bos kunnen daar waag ik me met de velomobiel ook nog wel. Maar niet alle paden zijn dus van die kwaliteit.
Het zal niemand verbazen dat ik verderop in de rit nog twee lekke banden had op te lossen.
Offroad ligfietsen is toch meer iets voor de Gravelhighracer maar daar was het geen weer voor.
Het zal niemand verbazen dat ik verderop in de rit nog twee lekke banden had op te lossen.
Offroad ligfietsen is toch meer iets voor de Gravelhighracer maar daar was het geen weer voor.