28-Sep-2022, 01:10 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-Sep-2022, 01:12 PM door ZoefZoef.)
(27-Sep-2022, 10:11 PM)GerDilven schreef:(24-Sep-2022, 11:00 AM)Jeroen S schreef: Ik heb sinds een tijdje achter de combi van een oude Furious Fred met een Michelin Protek max antilek binnenband. Kost even wat kracht bij het op gang komen. 450 gram Buitenband, plus 330 gram binnenband. maar als het 1 keer rolt is het wel erg lekker. Filtert er ook een heleboel meer uit dan de Conti GP op 7 bar. De grip op een eventueel stukje grind of in de berm ofzo is ook een stuk hoger.
Helaas loopt ie wel wat aan in vlotte bochten naar rechts, dan geeft de hele boel toch een centimeter ofzo mee en loopt ie aan ergens bovenin de wielkast.
Mogelijk dus toch weer een andere iets dunnere dikke band zoeken die lekker loopt. Weet iemand of de conti urban in 559 ergens te krijgen is? Die is er geloof ik ook in 47 of 50 mm ofzo, dat past waarschijnlijk net wel.
Bedankt voor de link voor de bestelling voor de CCU's 20 inch.5
Ik heb ze zelf besteld en zojuist ontvangen, nadat bleek dat je deze alleen met een creditcard op de Amazon account kunt bestellen.
Deze kun je op 3 websites bestellen en dat blijkt uiteindelijk allemaal vanuit Duitsland te komen.
Zelfs de fietsenmaker kan nergens CCU bestellen.
De CCU voor 26 inch kun je blijkbaar alleen maar via Amazon bestellen.
In meerdere breedte maten en de breedste is dan 1.75 inch, 41,..dollar per stuk, in tegenstelling tot de veel goedkopere 20 inch van 21,.. euro per stuk.
Ook deze alleen met creditcard en Amazon account te betalen.
Dankzij de data en testinzichten van Wim Schermer, ben ik erg benieuwd naar deze banden.
Ik wil toch ook wel deze 26 inch CCU gaan bestellen.
Goede eigenschappen, goed lekbestendig en licht gewicht.
Mooie banden met reflectie strip en 5 bar max op te pompen, da's nog een best lage druk.
Rosebikes.nl heeft de 26" in twee maten voor ietd meer dan 22 euro. Plus een tientje verzendkosten