18-Oct-2022, 11:13 PM
Ik wil jullie allen bedanken voor het delen van deze informatie.
20 inch CCU banden besteld en ontvangen vanuit die vage website uit Duitsland, ondanks onze fietsenmaker deze banden nergens kon krijgen...
De laatste CCU band 26 inch bij Ymte gekocht en ook op de fiets gelegd met de mooie najaarszon in de tuin.
Maandag reed ik vol trots op de 3 CCU banden van huis.
Wat een comfort, rijd super licht!
Geen luid zoemer van de 26 inch achterband en toch goed lekbestendig.
Na 20 km, voorband lek.
Potverdorie hoe kan dat?
Nieuwe band er op en de thuiskomer, GoCylcle erop, klapband. Mijn laatste binnenband erop en fietsen maar weer.
In de middagpauze toch maar even bandje plakken, voor het geval ik toch weer lek zou rijden.
Blijkt er een super scherp stukje glas in de band te zitten, als een mes zo scherp. Daar is geen band tegen bestand, pure pech.
'S avonds de buitenband er weer opgelegd en nu weer door op 3x CCU.
Dit zijn hele mooie banden en rollen heerlijk.
Nogmaals ontzettend bedankt voor al jullie positieve input en die data van Wim Schermer!!!
Al kom ik die lijst van de testen van de 26 inch banden niet meer tegen op zijn blog.
Waarom zijn die banden zo slecht verkrijgbaar?
20 inch CCU banden besteld en ontvangen vanuit die vage website uit Duitsland, ondanks onze fietsenmaker deze banden nergens kon krijgen...
De laatste CCU band 26 inch bij Ymte gekocht en ook op de fiets gelegd met de mooie najaarszon in de tuin.
Maandag reed ik vol trots op de 3 CCU banden van huis.
Wat een comfort, rijd super licht!
Geen luid zoemer van de 26 inch achterband en toch goed lekbestendig.
Na 20 km, voorband lek.
Potverdorie hoe kan dat?
Nieuwe band er op en de thuiskomer, GoCylcle erop, klapband. Mijn laatste binnenband erop en fietsen maar weer.
In de middagpauze toch maar even bandje plakken, voor het geval ik toch weer lek zou rijden.
Blijkt er een super scherp stukje glas in de band te zitten, als een mes zo scherp. Daar is geen band tegen bestand, pure pech.
'S avonds de buitenband er weer opgelegd en nu weer door op 3x CCU.
Dit zijn hele mooie banden en rollen heerlijk.
Nogmaals ontzettend bedankt voor al jullie positieve input en die data van Wim Schermer!!!
Al kom ik die lijst van de testen van de 26 inch banden niet meer tegen op zijn blog.
Waarom zijn die banden zo slecht verkrijgbaar?