26-Nov-2017, 05:59 PM
Allemaal bedankt voor de reacties en complimenten!
Mijn fietsbroeken (ook met bretels) hebben bijna allemaal naden op het achterpand en vaak ook nog een zeem
Zou bijvoorbeeld een roeibroek met een gevoerd "achterwerk" handig zijn? Iemand tips?
Is inderdaad een prachtig fietspad. Hoezo over drie maanden pas? Oké ik maak nu ook iets minder kilometers maar woon-werk fietsen blijft en een wat kleiner rondje daarnaast lukt ook nog wel...
Haha, deze heb ik de afgelopen dagen al vaker gehoord. We hebben slechts keuze uit één, maar wel een mooie, kleur!
(25-Nov-2017, 08:55 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik draag altijd fietsbroeken met bretels en ben inderdaad zeer allert op naadjes.
Mijn fietsbroeken (ook met bretels) hebben bijna allemaal naden op het achterpand en vaak ook nog een zeem
Zou bijvoorbeeld een roeibroek met een gevoerd "achterwerk" handig zijn? Iemand tips?
(26-Nov-2017, 12:26 AM)Lopopodium schreef: Dat fietspad (naast water of een weg?) ziet er ook mooi uit. Word altijd erg enthousiast van mooi geasfalteerde fietspaden die helemaal los liggen (bijvoorkeur zonder bijbehorende rijweg ernaast). Krijg dan meteen weer zin in een lange fietstocht. Maar mijn fietsseizoen begint pas over een goede drie maanden weer...
Is inderdaad een prachtig fietspad. Hoezo over drie maanden pas? Oké ik maak nu ook iets minder kilometers maar woon-werk fietsen blijft en een wat kleiner rondje daarnaast lukt ook nog wel...
(26-Nov-2017, 12:34 AM)Wim -de roetsende schreef:(26-Nov-2017, 12:26 AM)Lopopodium schreef: Mooi kleurtje fiets.
Thys-blue
Haha, deze heb ik de afgelopen dagen al vaker gehoord. We hebben slechts keuze uit één, maar wel een mooie, kleur!