(09-Nov-2022, 03:05 PM)365cycle schreef:(09-Nov-2022, 02:55 PM)Frutsel schreef: Busje, betonschaar, en klaar.Maak daar maar "bus" van. Ik had ooit een extra lange Mercedes Vito (L3) bij me om twee Milans te verplaatsen; de achterdeuren konden niet eens dicht en daardoor werd ik 2x staande gehouden in één rit van 120 km
(09-Nov-2022, 02:59 PM)=oNNo= schreef: Op de wielen van m'n Quest zitten van die "aerodynamische kappen", maar een (heel) lang kabelslot door de bodemgaten en dan om een paal is wel een goed ideeLeg die dan ook maar over de boom (het aluminium deel waar de trappers aan hangen) heen. De bodem is om de voetengaten zo enorm dun, dat houdt echt niets tegen. Je fiets meenemen zou niet eens zichtbare schade aan de fiets opleveren.
Mijn lange slot gaat door een voetgat naar buiten, onder de fiets door, door het voorwiel en terug naar boven door het instapgat. Ik denk dat de schade best opvalt als je dat sloopt
Verder zullen ze hem inderdaad heus meekrijgen als ze dat echt willen hoor, maar daar ontmoedigt dan weer dat lawaaiige hangslot met zijn 110db.
Off Topic: Onno: wat is dat een mooi schip, die Sparkman & Stephens! Heb dezelfde combinatie van hobby's als jij: zeilen en fietsen :-)
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt