11-Nov-2022, 10:34 AM
Ik weet niet precies welke van de Duitse sites je niet vertrouwt maar ik kan positieve ervaringen melden met Bike-Discount, Bike-Components en Rose. Al vind ik die laatste traag met verzenden hoog in de verzendkosten. Inderdaad is in het buitenland lastig met Nederland-specifieke betaalsystemen betalen, je kan bijna niet om Paypal of creditcard heen.
[/quote]
Ik bedoel bike-components.
Dit is een Duitse site.
Als je Googled op deze CCU banden lijkt t alsof je op 3 verschillende sites/ leveranciers kunt bestellen, maar dit blijken allen één leverancier te zijn.
Ik had dus wel besteld op deze site en netjes ontvangen.
Als je gewoon een leverancier wilt, die je kent en niet om een creditcard vraagt, is er dus een bekende leverancier in ligfietsland.
Zelfs de fietsenmaker in je stad kan niet eens aan deze CCU banden komen bij de groothandels.
[/quote]
Ik bedoel bike-components.
Dit is een Duitse site.
Als je Googled op deze CCU banden lijkt t alsof je op 3 verschillende sites/ leveranciers kunt bestellen, maar dit blijken allen één leverancier te zijn.
Ik had dus wel besteld op deze site en netjes ontvangen.
Als je gewoon een leverancier wilt, die je kent en niet om een creditcard vraagt, is er dus een bekende leverancier in ligfietsland.
Zelfs de fietsenmaker in je stad kan niet eens aan deze CCU banden komen bij de groothandels.